Söndag var det här

Och denna helg har vi verkligen tagit det lugnt vilket vi alla gillar.

Jag har tränat varje morgon i en timme genom att dansa framför Kinect, Dance Paradise. Jag har roligt och tränar på en och samma gång.

                                              

Jilian Michaels pass är verkligen suveräna men väldigt väldigt jobbiga så jag tröttnar på träningen och det vill jag ju inte. Det är möjligt att jag kör något av hennes pass i slitet av min viktnedgång.
Har heller inte kommit igång med min magträning men det kör jag hårt under mina sista veckor så att jag får tillbaka min "sixpack" haha

                                              

Igårkväll var vi hembjudna till min kära vän R. Vi hade tacokväll och barnen lekte så bra. Tre småkillar, alla fem år och det gick otroligt nog jättebra, utan ett endaste bråk. Det tråkiga är att Alicia alltid är ensam, jag har inga vänner som fick barn så tidigt...
Så jag åt mer än jag borde igår med tacos, blåbärspaj och lite vin. Men men jag har kört hårt alla andra dagar så imorgon är det dags för vägning nr1.

1kg ner då är jag nöjd, mer då är jag supernöjd, ingenting då blir jag besviken.
Jag sitter inte vid datorn imorgon så ni får reda på resultatet på tisdag.

                                          

Melodifestivalen... L Pritchard åkte ut och det var ju tuff konkurrens med The Moniker som rival. Men men det blir ju antingen Danny (hoppas) eller Saade som vinner nästa lördag. Om inte N Borgen överraskar och vinner det hela.
Vargas låt är tråkig och kommer inte komma någonstans i Globen. The Monikers låt är bra men vinner inte heller.

Idag har jag legat i sängen och kollat på tv mest hela dagen, skönt att bara slappa utan några måsten. Just nu lagar jag oxsvansgryta och det ska bli gott.
F är iväg på jourcentralen. Han misstänker att han har bihålsinflammation så vi får se vad de säger.

                                               

Kylan håller i sig här i Norsborg. Minusgrader hela helgen och det är glashalt, mysigt NOT. Får se hur många tillbudrapporter som blir skrivna på jobbet nu i veckan...

Jag har faktiskt inte kollat film i helgen, halvsåg Swat 2 igår men sov mest mig igenom den så jag har ingen aning om vad den handlade om =)

Jaja, ha en skön söndagkväll. Och en bra arbetsvecka

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du kan träna med Kinect. Jag väntar på att börja träna Zumba med Wii, men det släpps först om några veckor. Ha en bra vecka! :)

2011-03-06 @ 17:36:15
Postat av: Ingela

Oh, vilket bra tips jag fick nu av Madde! Kommer zumba med wii - det ska jag köpa, kul! =)



Jag vill gärna ha kinect men vi gav ju bort (läs Jocke) vårt X-box till Kevin. Så det blir ju för dyrt att köpa allt "från grunden".



Tillbudsrapporter? Är det varje gång ni faller eller bara om utrustning blir förstörd?

2011-03-07 @ 07:53:03
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

gav du bort ert xbox till kevin? jag trodde jockes småbröder hade haft det?

2011-03-07 @ 22:10:05
Postat av: Ingela

Ja, visst hade vi fått det av Jockes småbröder men sen var det ju vårt =P

2011-03-08 @ 08:29:31
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Madde: Jo, jag har Kinect Zumba också och det är riktigt svettigt. Det ska jag köra med också, variera lite. ha en bra vecka själv =)



Ingela: Tillbudsrapport = "oj" när vi höll på att ramla eller liknande. Skaderapport = "aj" då vi har ramlat och skadat oss.



2011-03-08 @ 21:24:49
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0