Torsdagkväll

Lite uppdatering kring olika saker.

Jag fick hem mina provsvar från min kära läkare och allt de hade testat på mig var helt normalt, skönt! Så mina symptom har säkerligen berott på stressen, den hårda vintern, det höga blodtrycket och alla planer som inte går som de ska...
Nu tar jag det lugnare, stressar mindre, vädret är bättre och jag mår mycket bättre!


Främlingspasset är inte ens i närheten av klart som det känns nu, inget ord från Migrationsverket än. Så Nigeria i juni är ju bara att glömma typ =(
Vi får se om vi åker i höst eller när det nu blir av.


Nu är det en vecka tills F´s fotoperation och visst är jag nervös. Att sövas och sådär är ju läskigt. Hur F kommer må efteråt känns också lite nervöst. Men vi hoppas såklart på det bästa.


Viktprojektet finns för tillfället inte. Och jag hatar mig själv för hur svag och ynklig jag kan vara. Det är ju bara att träna och äta mindre, eller hur? Ändra sin livsstil...
Bläääää


Våren är här och det var inte en dag för tidigt. Vi har haft snö och minusgrader sedan i november ju. Fyra månader har vi stått ut.


Har varit hemma och vabbat idag. Henry är hostig och förkyld, hans andning är ansträngd precis som alltid när han är förkyld. Vi blir hemma imorgon också.


Jag har väl inte så jättemycket mer att säga mina vänner. Ha en superhärlig fredag!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att proverna var bra,men jag hade aldrig trott något annat. Alla dina besvär kommer säkert av stress. Narkos klarar Felix galant och han kommer säkert att ha rejält ont efteråt, men starka tabletter dämpar bra. Nigeriaresan blir uppskjuten - säkert en mening med det!!

2011-03-24 @ 22:55:36
Postat av: paula

du ska inte vara så hård mot dig själv angående vikten. du ska vara glad att du postbärare och får så mycket motion varje dag annars hade du vägt MYCKET mer. ja va fan ska jag mer säga-- ha det gott :-)

2011-03-25 @ 23:34:10
Postat av: Kerstin

mamma: Allting har en mening sägs det =)



paula: Jo, jag vet. Jag är hård och borde ta det hela med ro men that´s just me =)

2011-03-26 @ 16:44:23
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0