Ute och cyklat idag

Yes idag plockade vi fram cyklarna, fixade dem och pumpade dem. Så barnen fick gå ut och cykla i det vackra men kalla vädret.
Underbart!

Imorgon ska vi sticka till http://www.hi-sport.se/sidor/b_kurva.html vilket är en sport outletbutik som säljer märkeskläder, skor m.m. till halva priset än vad de tar i vanliga sportaffärer.
Vi vill gärna köpa nya sneakers och sådant. Wihoo



http://www.viktvaktarna.se/index.aspx

Klicka på länken. Funderar på att gå till viktväktarna på riktigt. Jag har aldrig gått dit men kört med deras metoder typ. Men jag vågar inte gå dit själv tror jag...

Jag vill gärna ha deras recept, tips m.m. Jag är beredd på att gå ner långsamt men att sedan få hjälp med att stanna vid målvikten.
Någon som har erfarenhet av VV som de kan delge mig?




Nu har Alicia fått nya skor också. Denna tjej får allt medan "somliga går med trasiga skor". Det är svarta canvasskor, kopia av Converse men kostade bara 99kr på Ica Maxi. Funderade på att köpa sådana till mig också men det är inte riktigt min stil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0