fredagsbloggande

"Det finns en dag på veckan då man kan andas ut. Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut"

Supernice att det är fredag!!

Igår såg jag en film, ovanligt va?



"The dilemma" är en komedi om två bästa vänner som har ett företag tillsammans. Den ena märker att vännens fru är otrogen och det är det som blir dilemmat. Berätta eller inte?
Flera kändisar i filmen Vince Vaughn, Winona Rider m.m.

Jag tyckte den var rolig och helt klart sevärd!



Nu till något helt annat ämne. Sängväteriet. Ni minns att Alicia var jätteduktig för ett par månader sedan, hon klarade ett tiotal veckor veckor och nästan en hel månad. Men nu är vi tillbaka i problemen igen. Hon kissar i sängen typ varje natt och det gör Henry också.
Jag är så trött på stanken och tvättandet! Jag vet att det kommer gå bort med åren men det är så jobbigt, verkligen.
Och inte nog med det, de kommer in till oss varje natt och sparkas/knuffas så vi knappt får någon sömn...

Visst är det roligt med barn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0