Helgens rullar



"Kill the Irishman" är en film baserad på verkliga händelser. Den utspelar sig på70-talet i Cleveland, USA. Den handlar om en irländsk man som muckar gräl med maffian. Den var ganska helt okej =)



"Justin Bieber, Never say never" dokumentären om hur Justin Bieber blev känd och lite nutid. Alicia njöt av varje sekund och jag tyckte också den var helt ok. Han är så talented den här unga killen, började spela trummor som 2-åring och klarar av fyra instrument. Hur han brann för musiken redan som liten och hade det i blodet.


Däremot har jag inte sett Eurovision Song Contest igårkväll men jag såg när de gav poängen och det var ju spännande för Sverige ett bra tag. Jag hörde vinnarlåten och vilket skit!

Såg ni det och vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0