Mat och vikt

Jag skiter i vad jag väger och det är så underbart skönt!

Nu tänker jag att det viktigaste är att jag försöker bryta med de gamla vanorna och börja leva sundare.

Chips en gång per månad, godis på lördagarna, undvika choklad och kakor i största mån. Äta regelbundet och mycket frukt.

Träning är jag inte igång med riktigt och det är p g a tidsbrist och att jag är ganska slut på kvällen. Skulle vilja träningscykla eller springa.

Jag väger mig ändå varje måndag bara för att se om jag går ner något men huvudsaken är som sagt att jag försöker bryta mig loss från dåliga vanor.

Kämpa kämpa


Kommentarer
Postat av: paula

detta är precis vad jag vill du ska säga. skit i vikten!!!

2011-05-14 @ 02:43:17
Postat av: Kerstin

paula: =)

2011-05-15 @ 22:17:02
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0