Nyttiga livet är hårt

Jag kör ju enligt VV modellen att man får äta en viss mängd points/dag och det är inte mycket trots att jag väljer maten omsorgsfullt.

Så självklart blir jag hungrig och speciellt om kvällarna. Jag svälter inte mig men jag är hård med vad jag äter. Det brukar ge resultat men mitt problem är sedan att inte räkna points utan leva "normalt". Jag kanske bör räkna points även när jag är nere på målvikten, att räkna points för resten av livet är kanske mitt enda hopp?

                                            

Just nu är min ena kompis i Amsterdam på semester och imorgon åker en anna kompis till Gran Canaria. Härligt och förhoppningsvis så åker vi iväg senare i år =)

                                             
I helgen ska vi troligen åka till Hågelbyparken för det kommer att vara en inspelning av "Flygande mattan" där. Flygande mattan är ett barnprogram på Barnkanalen och hela Bolibompagänget kommer också att vara där. Det ser barnen framemot men om vi får komma med på inspelningen är en annan femma för det lär vara packat med folk... Klicka på länken för att läsa mer.

 http://svt.se/2.137902/den_flygande_mattan


Ha en härlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0