Tisdagkväll

Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Alicia och det gick bara bra. Det fanns inget dåligt alls. Bara att hon kan vara lite av klassens clown ibland och att hon inte ska fastna i det facket för att hon är smart också. Vi pratade i över en timme och jag tog upp bl.a. att de borde prata med föräldrarna till de barn som gör dumma saker i skolan och att de borde vara ta hårdare tag mot svordomarna småbarnen använder.

                                       

Dag två på nyttiga livet nu och visst är jag hungrig, speciellt om kvällarna trots att jag äter regelbundet men mindre spritt över hela dagen. Men hungerna brukar lägga sig efter ett tag men värre är sockerabstinensen som ger mig huvudvärk men det brukar också lägga sig efter några dagar. Nu ska kilona bort, inga ursäkter!
Jag ska försöka hitta den balans med maten jag en gång i livet hade, innan första graviditeten.

                                   

Fick just reda på att F inte behöver visum för att åka till Tyskland, skönt! Ett problem mindre och imorgon ska han (hoppas jag) ringa nigerianska ambassaden i Tyskland och ställa lite frågor om hur lång tid det tar för att få passet m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0