Vägning nr 1

Jag gick ner hela 2,1 kg förra veckan!!

Vilken underbar start. Mitt första mål är att komma ner på normal BMI och det börjar närma sig =)

Denna veckan går jag säkerligen inte ner så mycket för kroppen måste vänja sig ju men jag kör vidare och hoppas på några hg i alla fall.

Jag ska verkligen försöka fortsätta hålla i vikten sedan. Jag tänker alltid att minsta lilla kaka kommer att förstöra allt typ men inte nu. En kaka ska inte få förstöra längre, en kaka är en kaka och jag ska försöka att inte gå överstyr.

Kämpa på alla ni därute som krigar mot kilona


Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis!

2011-05-10 @ 11:53:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul! Rätt inställning att du antagligen inte kommer att gå ner lika mycket den kommande veckan för kroppen behöver återhämtning och att en kaka inte kommer att förstöra allt. Kämpa på! Du klarar det. :)

2011-05-11 @ 20:40:45
Postat av: Kerstin

INgela: Tackar =)



Madde: Jag ska klara det! Jag ska inte låta sockret, kakorna bestämma över mitt leverne utan jag ska bestämma själv!

2011-05-11 @ 21:57:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0