Fredagkväll

Det är först nu som jag sitter ner idag typ...

Jobb, streetdance, veckohandling, besök och så har jag missat hela Idol. Finns det på svtplay? Eller går det repris?

Skönt med fredag men denna helg kommer mest bestå av städ och tvätt. F är på tränarkurs hela lördagen och söndagen, tråkigt...
Imorgon kommer A och barnen hit och hälsar på och på söndag så börjar inomhusfotbollsträningen för Henry.

Så trött i kropp och knopp så kommer väl snart lägga mig.

Jag kan inte omplaceras på jobbet, skönt! Så jag ska nu skicka in ansökan om graviditetspenningen och hoppas att FK beviljar det. Och i tid hade varit bra också =) 
De är ju inte kända för sin punktlighet direkt...

Ni får ha en härlig helg allihopa!! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jodå, Idol går i repris imorgon den 5/11 kl.1130. Du får passa på att vila en stund då och då under dagen och samla nya krafter.

2011-11-04 @ 22:50:50
Postat av: mamma

Jodå, Idol går i repris imorgon lördag 5/11 kl.1130. Du får vila Dig då och då under dagen och samla nya krafter. Det kan hända detta kommer 2 gånger, för enligt en kommentar hade det först skrivna inte kunna skickas, men jag skall kolla imorgon.

2011-11-04 @ 22:59:20
Postat av: Kerstin

mamma: Tack men jag missade ändå reprisen för jag städade. Får väl överleva fastän jag missade det =)

Ja, vila lite under dagen innebär att jag inte kommer ur soffan haha. För mig är det bättre att hålla igång.

2011-11-06 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0