Lördagsmys

Fredagen sprang förbi som vanligt. Jobb, dans och sedan Idol på kvällen. Det var rätt att André åkte ut. Han sjöng låten ok men orginalet är så mycket bättre. Han sjöng "My girl".
Moa var inte heller bra, dålig engelska och hennes rörelser på scenen är riktigt dåliga.
Amanda F och Rasmus är de bästa enligt mig och de kommer stå i finalen i Globen, tror jag.

                                                      

På dansen hade de en annan danslärare, en kvinnlig breakdansare och hon visade barnen lite moves. Hon ville också prata med mig om Alicia. Hon hade pratat med ordinarie danslärare om Alicia och även hon tyckte att Alicia är något utöver det vanliga =)
Hon ville också se henne i elitdansgruppen i Huddinge. Vi får se till våren om plats, tid och sådant. Kul att Alicias talang uppmärksammas av dansare som vet vad de pratar om. 

                                                     

Idag har vi bara städat upp, handlat och tvättat. Just nu är bilen på besiktningen, F körde den dit. Jag ville inte, vet att det är massor av fel och att den inte går igenom. Hoppas den inte får körförbud bara... Vi vill kunna köra den en månad till i alla fall, minst. Vi får se vad de hittar och hur mycket det kostar. Vi vill kunna köra den till januari/februari då vi tänkte köpa nya bilen. Är det för dyrt att fixa så köper vi nya bilen tidigare. Usch pengar, pengar. Nu är det ju snart kalas för Henry, jul och julklappar och så bilen på det. Allt som man sparar till huset minskar ju med allt detta...
Jaja, nya tag, en dag har vi sparat så vi kan flytta till hus. Även om det tar 3-4 till.

Ni får ha en fortsatt härlig helg!

Jag vill ha tips på pojknamn som slutar på vokal och som är 5-6 bokstäver långa. Har ni några förslag?



Kommentarer
Postat av: AnnaU

förstår er inget kul alls. Men ni behöver verkligen en ny bil, större familj och större bil. Audin har ni verkligen kört mycket med!!



ser inte på idol så jag kan inte komentera detta ;)



Kul med Ali, kanske kommer hon vara i talang när hon är större ;))



kram

2011-11-13 @ 09:39:29
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: paula

2011-11-13 @ 20:50:48
Postat av: paula

hur blir det med resan till nigeria? jag trodde ni hade sparat till den? och planerat till den? det var därför jag var så paff att du blev gravid.

2011-11-13 @ 20:51:47
Postat av: Ingela

Otroligt roligt med Alicias upptäckta talang! =) ge henne chansen!



Danny,Benji, Eddie, Hugo (älskar jag - så vackert uttal på engelska), Robin, David (slutar inte med vokal jag vet...), Leo, André, Pelle, Sammy (grannen stavade det Zami), Harry

2011-11-14 @ 08:55:18
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna U: Kram =)



Paula: Resan till Nigeria blev ju uppskjuten p g a Felix´ strul med passet och sedan att landet är väldigt oroligt just nu. UD varnar folk för att resa till just de delstat som F kommer ifrån... =(

Vi hade pengarna och planerna men det blev inte så ändå.



Ingela: =)

André gillar jag. Leo(nard) är ok. F tycker inte det är dags att tänka på namn än tråkig

2011-11-14 @ 20:03:27
Postat av: paula

om vi får en pojke ska han heta leo kanske andre i andra namn. så du får du ta andre hahahaha

2011-11-15 @ 18:19:48
Postat av: Kerstin

Paula: Men om ni ska ha det i andranamn så är det ju lugnt =)

Hur går det med bebisverkstan??

2011-11-16 @ 20:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0