Onsdagsinlägg

Två dagar till helg wihoo 

                                                       

Och på fredag ska jag på utbildning halva dagen, en vinterutbildning. Sedan så ska vi på jobbet på libanesiskt julbord på kvällen. Ska bli kul!
Tyvärr missar jag barnens dansuppvisning men F ska dit och han får filma med nya kameran så får jag titta på det sedan =)

Det känns lite bättre i vänstra hälens fotsula men det är inte helt bra än. Men förhoppningsvis går det åt rätt håll. Det har varit lite lättare att jobba tisdag-onsdag men såklart fortfarande fysiskt jobbigt. Jag ska köpa stödstrumpor har jag tänkt för mina fötter och ben är ju svullna redan och det känns inte bra. Så nu ska stödstrumpor testas och förhoppningsvis känns det bättre med dem på.

F fick tyvärr avslag på sin semesteransökan med motiveringen att ersättare saknas p g a andras ledigheter. Jag är inte förvånad och inte ens ledsen. Kanske för att jag visste att det skulle bli så. F är ju inte prioriterad när det gäller semester tyvärr. Trots att han har 19 semesterdagar kvar att ta ut för i år...
Så det blir bara jag och barnen som kommer ner till Skåne även denna gång. Tråkigt men vad ska man göra?

Nytt inlägg kommer strax för nu kom F med pizza =)

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja så är det nuförtiden med arbetsgivarens marknad.... jävla idioter.... har han semesterdagar kvar så får de se till så att han får ut dom... vet dom inte om att han bara får spara en vecka????

2011-12-01 @ 07:43:45
URL: http://stamp-e.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Tråkigt att inte F. kommer med till Malmö.Det var länge sedan vi sågs. Huvudsaken är ju att ni är hemma julafton och hinner tillbaka för att fira nyår.

2011-12-01 @ 22:22:19
Postat av: Anonym

Stamp-E: Kul att se dig härinne =)

Han får väl ta ut semestern i februari/mars eller något då jag också är ledig.



mamma: För att träffa F så får ni komma upp hit =)

Jo, vi kommer fira julafton och halva juldagen samt Nyårsafton tillsammans. Tur att jag bokade tågbiljetterna på det sättet. Jag visste att han inte skulle få semestern och det är så tråkigt. Säkert samma personer på hans företag som prioriteras alltid...

2011-12-03 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0