Söndag

Slappehelg har vi. Vi äter gott, vilar, tvättar, tittar på film och bara slappar. Det behövdes verkligen efter denna arbetsvecka.

Henry har fortfarande feber och ont i halsen, han har även frossa då och då. Jag tittade ner i halsen och visst var båda sidor fulla av dessa vita varbölder man får vid halsfluss. Så imorgonbitti ringer jag Vårdcentralen för att ta prov och förmodligen blir det pencillin.

Så jag vabbar imorgon och det känns som det var ett tag sedan faktiskt. I oktober var jag ju hemma i 2 omgångar men då var det ju med min inflammerade tåled.
Vilket är helt bra nu och verkar hålla sig borta *ta i trä* och jag dricker faktiskt bara cola zero på helgerna nu. På veckodagarna dricker jag bara kolsyrat vatten och det fungar jättebra :)

Har faktiskt kollat på två filmer i helgen, det var längesedan...



Friends with benefits, med bl.a. Justin Timberlake. Den var ok, inte så mycket mer.



Things fall apart, med 50 cent. Känslosam, gripande film om hur allt kan förändras p g a sjukdom. Bra film

Ni får ha en bra arbetsvecka. Får se om jag kan jobba på tisdag men det blir troligen onsdag, får se. Hoppas inte vi smittats bara, hatar halsfluss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0