Söndagen

Söndagen sprang förbi. Vi städade och sedan åkte jag och Alicia till SKHLM C och shit vad mycket folk. Där var folk överallt och köer överallt. Verkar som många är ute i god tid vad gäller julklappar.

Jag handlade första kläderna åt lillebror. En gratis body från KappAhl och ett par byxor med 30%kupong. De ska han få åka hem med sade jag till Henry. Då sade han men han är ju redan hemma, han är ju i din mage =)




Sedan hade jag en bonuscheck på H&M på 100kr så där köpte vi första pyjamasen och ministrumpor. Mysigt med lite kläder, då känns det mer verkligt.



Sedan gjorde vi en massa andra ärenden, köpte lite julpynt och julklappar. Vi var rätt möra när vi väl åkte hem.

Jag hämtade även starpaketet från Goboken. Det kostade 0kr och innehöll "Boken om mig" där vi föräldrar fyller i olika saker och sätter in bilder m.m. En bra bok med förslag på aktiviteter man kan göra med sina barn de första åren. Åldersanpassad. Sedan fick man en liten mjukisgrej att t.ex. hänga på vagnen, och en liten bok. Mycket bra saker!

                        

Väl hemma så packade vi in julklappar och Alicia pysslade med julkort. Och så satte vi upp mer julpynt och grejer. Här är det pyntat haha =)
Jag kan riktigt känna av julstämningen, så mysigt känns det!

Men eftersom helgen var så aktiv och intensiv så kändes det som jag inte hann med att vila alls... Måste bli bättre på det speciellt nu. Jag är dum mot min kropp för jag lyssnar inte på signalerna utan kör på i 100% ändå.

Kommentarer
Postat av: paula

det var roligt sagt av henry hahahaha

2011-11-29 @ 00:06:43
Postat av: carolina

ååh dom böckerna har jag också haft till dottern :)



Hittade din blogg på familjeliv föresten!



och kläderna är helt underbara speciellt byxorna, tycker de är så söta o ser ut som gammeldags byxor :)



/carolina

2011-11-29 @ 06:58:50
URL: http://underbaralilla.blogspot.com
Postat av: Kerstin

paula: Ja, det är inte så lätt att förstå allting när man är 5 år =)



carolina: Tack för kommentaren och titten =)

Visst är byxorna gulliga. Alla bebisar kommer ha sådana byxor i vår haha



Ha det bra

2011-11-30 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0