Fredagsinlägg (lördag)

Jag kör ett fredagsinlägg trots att det nu är lördagkväll.

                                                    

Vi har inte haft internet nu på hela dagen p g a ett tekniskt fel hos vår operatör. Shit vad handikappad man blir av att inte kunna surfa ut på nätet, blogga, läsa bloggar, googla m.m.

Igår var det så äntligen fredag. Jag delade post och det gick bra med tån. Det gör inte ont längre men känns lite stel i leden. Det dröjer väl någon vecka tills det känns helt normalt igen.

Efter jobbet blev det att stressa för att hinna till dansen. Jag slutade 16.00 och vi skulle vara där 17.30. F hade redan hämtat barnen för han var sjuk hemma. Jag sprang in i affären, hem och duschade men hann inte äta. Så jag stoppade in en uppvärmd Billy´s pizza i väskan och så åkte vi.
Vi hann i bra tid och de dansade loss. Ska bli kul att se en uppvisning senare.

                                               

Väl hemma så hade vi mys framför tv:n och Idol. jag tyckte Sverige röstade hela galet och Denise fick lämna. Hon var en av de bästa igårkväll och det kändes orättvist. Hon ser ut som en idol, låter som en och rörde sig bra på scen. Nej, Linni eller Emil borde åkt hem då båda de två gjorde ett dåligt framträdande. Vad tycker ni?

                                                   

Måste bara få lite råd då vi är så trötta på våra nattvandrande barn. Hur gör vi för att få de att sluta komma till vår säng?? Vi får ingen sömn och det är tröttsamt i längden. Ge oss råd och tips! Gärna från föräldrar som haft samma problem.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nattvandrande barn löses bara på ett sätt:

Varje gång de kommer går man med dem in och nattar om dem. Stannar en stund och klappar om dem. Kommer de igen, så börja om...



Simon kommer fortfarande. Men nu är jag gammal och trött (hahahaha) så jag ORKAR inte gå upp och följa med honom upp till hans säng. Jag ORKAR inte... så han får ligga där... tyvärr tyvärr tyvärr... Jag är rädd att om jag gått upp så hade jag haft svårt att somna om, för jag har mycket svårt för det. Så ego o lat är skälen till att jag inte går upp med honom, men de gånger jag gör det så sover han resten av natten i sin säng =)



Håller totalt med dig ang Idol - vansinnigt att Denise fick gå. Fredagens Idol var det sämsta någonsin - fy vad de schabblade, har aldrig sett dess like!

2011-10-16 @ 18:11:11
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: De två senaste nätterna har de sovit i sina sängar hela natten =)



Men usch jag är alldeles för lat för att gå tillbaka med de till deras sängar om de kommer. Jag stör mig inte så mycket på att ha de i sängen men F gör.

2011-10-17 @ 19:28:47
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0