Lördag

Idag är det full rulle. Barnen har varit på kalas hos en kompis från 12.00-15.00 och då passade jag och F på att åka och handla vinterjackor på Hisport.

Halva priset men F´s jacka kostade ändå 1000kr och min 700kr. Jag fick köpa en herrmodell för alla tjejjackor gick knappt att stänga om magen t o m strl 44 gick det inte med... Så det fick bli en XL i manlig modell och den är stor men magen kommer rymma där i under vintern!

Och så åt vi lunch på en kinarestaurang såklart. Mumsigt gott. Vi får ju passa på när vi är barnfria. Händer inte alltför ofta =)

Och så har jag bakat möss/råttor till Halloweenfesten ikväll. Det är R som ordnar festen åt barnen.



Nu ska vi strax klä på oss. Barnen är redan på G in i sina kostymer.

Ni får ha en trevlig lördagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Annau

så fina råttor, vad har du gjort dem av?

chokladbullesmet?



finns oändligt mycket att göra.



Vi ska idag iväg och köpa vinterkläder



ha en trevlig söndag

2011-10-30 @ 09:19:59
Postat av: Kerstin

Anna: Tack!!

Ja, det är chokladbollssmet som jag format som möss och sedan satt hallonsnöre som svans och klippt hallonbåtar till öron.

Hoppas ni hittade några vinterkläder. Det kan vara rätt tomt i hyllorna nu =)

2011-10-31 @ 17:37:13
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Anna U

hittade till denise ska sedan hitta till wallace med. inget kul att gå i affären när det e smockfullt

2011-11-01 @ 18:54:08
Postat av: Kerstin

Ok, ja det är bäst att ta ett barn i taget. =)

2011-11-02 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0