Måndag

Veckan är igång och jag var faktiskt tillbaka på jobbet. Min tåled blev snabbt mycket bättre, *glad* men så fort jag tog på mina arbetsskor så fick jag ont igen =(

Så jag tog fram ett par ännu äldre arbetsskor som kändes ok. Gick runt med dem en timme och det kändes ok. Så jag jobbade och det har gått bra tycker jag. Fotleden är ju inte 100% bra men jag kan jobba i alla fall.



En sak som jag slutat med sedan ett par dagar är att dricka Cola Zero och jag vet inte om det är därför inflammationen lagt sig. Det är helt otroligt att jag kunna sluta efter att druckit minst en liter/dag i x antal år... Men nu har jag ersatt det med kolsyrat mineralvatten med smak och det funkar bra. Det är nyttigare och dessutom billigare. Men jag har en cola zero flaska i kylen in case jag skulle bli helt galen haha

Jag slutade tidigt idag och skulle hämta barnen men de var båda iväg på utflykter så imorgon kommer jag vänta med att hämta dem trots att jag kanska slutar tidigt. Kul att de gör saker med barnen som måste gå på fritids på höstlovet.

Nu har jag räknat ut att om jag får beviljad Havandeskapspenning vilket inte har varit något problem tidigare så kommer jag jobba min sista dag 1/2-2012. Så tre månader kvar att jobba. Hoppas jag klarar det!! Vintern är ju på väg och med tanke på de senaste årens snökaos så känns det lite sådär...

Ha en underbar arbetsvecka gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0