Måndagsinlägg

Igår, söndag så städade vi i princip hela dagen. Barnen var ute hela dagen. Först var de på ett pysselställe med en vän och dennes mamma.
Sedan gick de hem till en kompis resten av dagen.

Så vi hade barnfritt i princip hela dagen vilket vi kanske behövde?? =)

Idag vaknade jag och trodde att jag satt alarmet fel då det såg ut som det var mitt i natten. Men tyvärr är det bara som det blir mörkare ute om morgnarna...
Tyvärr vaknade jag med krasslig hals och förkylning också men pallrade mig till jobbet ändå. Och foglossning/ryggont har jag i princip vare dag nu. Det är liksom nere i ryggen sedan går det ner över rumpan, ner i låret. Jag tror det är foglossning?!

Förra graviditerna mådde jag toppen och njöt av att vara gravid. Nu känns det som en lång pina med olika krämpor, inte kul! Och så har vi vintern i antågande. Här är redan riktigt kallt så mössa och vantar är ett måste =(

Idag blir bebben 16 hela veckor också och så vips är jag inne i vecka 17. =)

Jag har bestämt mig för att dra ner på datortiden igen, så nu kommer jag blogga mer sällan.

Måste berätta en sak. Barnen har sovit i sina sängar 2 nätter i rad, hela natten!! Fantastiskt. Det enda vi har sagt till barnen är att snälla stanna i era sängar hela natten för vi får ingen bra sömn. Det verkar funka *ta i trä*

Ha en fortsatt härlig höstvecka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte bra att bo i 08-område, för där florerar alldeles för många virus och bakterier, fastän där är kallt. Ni har en farlig otur hela familjen. Ni drabbas jämt av sjukdom. Jag tror Dina besvär, som går ner i låret, är ischias. Krya på Dig!

2011-10-17 @ 22:30:33
Postat av: paula

jag tror det är ischias jag med.

2011-10-18 @ 18:25:37
Postat av: Kerstin

Jo, sjukdomar har vi gott om =)



Ischias hmm kan man få det också p g a foglossning? Det gör liksom ont i ländryggen mest, i själva bäckenet skulle jag säga. Kanske är en kombination?



Vad kan göra för att lindra detta? För att det är rätt jobbigt att stå upp hela dagen, cykla och springa i trappor.

2011-10-18 @ 18:56:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0