onsdagsinlägg


                                                          
                                                          take me back

Usch nu har vi verkligen höst här. Det regnar, blåser och löven faller till marken. Och det är mörkt tidigt.
Henry klagar på att det blir kväll för snabbt och att han inte kan vara ute så mycket.

Just nu är barnen över hos kompisar men jag ska strax ge mig ut i mörkret för att hämta hem Alicia. Henry är bara hos en kompis mittemot.

Jag har tyvärr inget spännande att berätta.

Jag vill helst inte beklaga mig men högra sidan av min ländrygg mår inte bra. Jag tror det är foglossning faktiskt. Jag vill jobba och kämpar på trots onda ryggen. Ska till BM i början på november och får kanske hjälp av henne då. Det finns ju bälten och annat som kanske kan underlätta det hela.

Ja det var det hele.

Ha en fortsatt skön vecka, 2 dagar till helg wihoo

Kommentarer
Postat av: paula

om du har foglossning redan i vecka 17 hur ska det då gå längre fram? ...

2011-10-19 @ 20:35:42
Postat av: Kerstin

paula: Jag vet =(

Sjukskrivning kanske? Jag vill helst jobba till två månader innan men det är inte kul att stå upp, cykla eller dela post med smärta i bäckenet/ryggen.

Vi får se hur det utvecklar sig med tiden och om BM kan hjälpa mig på något sätt.

2011-10-19 @ 22:12:36
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Anna U

ush vad jobbigt att ha ont....

Har du hört hjärtljuden igen?

Hur är det med foten annars?

Hinner barnen att leka hos kompisarna när det är skola? De kanske hämtas tidigt?

Lite avlastning hemma då har du tid att vila upp dig efter hårt slitande på jobb ;)

Kram på er

2011-10-20 @ 16:13:47
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Madde

Du kan inte jobba med smärta. Stackars dig. Barnmorskan vet säkert vad som är bäst för dig. Ha det bra!

2011-10-20 @ 20:35:27
Postat av: Ingela

Sök läkarhjälp redan nu! Detta har kanske inte alls med graviditeten att göra?!

2011-10-21 @ 09:11:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Chetti

Anna: Jo, hjärtljuden hörde jag i måndags, mysigt :)

Min tåled är liksom stel på ett konstigt sätt.

Barnen hinner leka en stund efter skolan, 1-2 timmar. Antingen att föräldrarna hämtar upp mina barn med, eller att jag hämtar deras barn, springer över till kompisar eller att de är här hemma. Inga problem då de lägger sig vid 21.00.

Kram



Madde: Nej, BM får jag nog rätt hjälp av! Tack!



Ingela: Det känns mycket bättre sedan igår, nu är det inte konstant utan då och då en stund. När jag går mest och jag tror verkligen det är foglossning då det sitter bak i bäckenet. Hade gått till läkare om det var värre eller blir värre, Lovar! <3

2011-10-21 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0