Tisdagsinlägg

Jag hittade hjärtat på bebben i magen igår. Tyvärr varade det bara i ett fåtal sekunder innan det försvann. Två ggr lyckades jag pricka in det men antagligen så vände den sig om eller ändrade position. Den tycker inte om att bli petad på tror jag :-)

Med tiden så blir det säkerligen lättare att hitta och lyssna på mer ordentligt för då är det ju ganska trångt om plats så att den inte kan ändra position hela tiden.

Ikväll blir det slapp, är så trött i kroppen och känner för att bara slänga mig i soffan och titta på tv hela kvällen.

Åh, vad vi är trötta på barnens nattvanor. De kommer in varje natt och det är verkligen tröttsamt. Alicia ligger kors och tvärs och det går inte att sova ordentligt. Henry kommer inte varje natt men ofta, Alicia kommer varje natt *suck*
Vi funderar på att köpa en annan säng åt henne som hon själv får bestämma hur den ska se ut och sådär. Just nu sover hon överst i en våningssäng. Ett bra pluss är att hon sedan 4-6 månader inte kissat i sängen på natten. Hon verkar vara nattorr nu *peppar peppar*

Henry däremot kissar 1-2ggr/natt, jobbigt men vi är ju så vana nu. Hoppas barn nr 3 inte blir en nattvätare. F tror att det beror på alla cola jag druckit under graviditeten. hmmm

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: annaadidas

härligt!! skönt att höra hjärtat slå!

2011-10-06 @ 00:25:59
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

annaadidas: Det var härligt! Ska försöka nästa vecka igen och se. Det är inte så lätt att hitta och det är mer tur än skicklighet för att hitta det =)

2011-10-07 @ 18:29:50
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0