Helgen är här!

Och denna helgen känns sådär extraskön. Kanske för att vi inte har några direkta måsten och för att Alicias feber nu har släppt.

Jag tittar väldigt lite på film nuförtiden. Tycker inte det finns några bra och sedan så är jag trött att jag somnar direkt när filmen sätts på.

Jag såg dock en svensk film igår. "Kyss mig" som handlar om en kvinna som ska gifta sig men som blir kär i sin styvsyster. De blir kära i varandra och filmen handlar om deras intriger emellan. Den var sådär tyckte jag.


                                                            

Idag har vi varit iväg på Skopunkten och köpt nya skor till barnen, till gympan och skolan. Jag köpte inget åt mig själv för jag behöver inga nya skor just nu.
Sedan har jag beställt lite kläder inför vintern åt barnen. Men vinterjackor, termobyxor och skor köper jag i affär för de måste provas noga. Sedan så använder jag kunponger, aldrig att jag köper till fullt pris =)

Tidigt kan ni tycka men snart så är den härliga, långa, kallas vinter här NOOOOO

Nu ska F snart laga sin goda thairätt som han själv kommit på. Nudlar, räkor, grönsaker och jordnötssås till det, mumsigt!!

Ni får ha en fortsatt härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0