Länkar till ett program jag såg igår

http://urplay.se/161052 

Jag bara kände att jag måste länka till ett program jag såg på UR igår. Det handlar om två fundamentalister, en från islam och en från kristendomen som någon följt i 3 år.
Det är en timme långt men väl värt att titta på!

Jag kan inte sluta tänka på den muslimska fundamentalisten. Jag blir rädd att det finns sådana människor på vår jord som hatar oss i väst så mycket, hatar vår religion och hur vi lever.
Att det finns människor som vill införa sharialagen i hela världen. Folk som tycker det är okej att döda en annan människa i sin Guds namn. Jag blir rädd!

Jag vet att det som tur är bara är en klick människor som tycker som honom men de finns runt om oss t o m i Sverige.

Låt alla välja själv vad de vill tro på! Alla får leva sina liv som de vill! Döm inte andra och försöka inte påtvinga din tro på någon annan!

Se det och kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0