Måndagsinlägg







Vår lille gosse är nu 5 veckor gammal. Om han inte hade fötts till idag, så hade jag blivit igångsatt idag eller någon av de närmsta dagarna. Tänk att han faktiskt hade kunnat vara inne i min mage fortfarande, sjukt egentligen.

Idag var det skola igen för barnen så jag och Samuel har varit hemma själva. Jag har surfat runt och tittat på Breivik rättegången emellanåt. Vilket pucko han är, verkligen sociopat, så himla respektlös hela rättegången... Varför ska det ta 10 veckor för att utreda och döma en person som erkänner sig skyldig??


Kommentarer
Postat av: Ingela

Breisvik är inte värd min kommentar ens...



Men tack för alla fina bilder på din minsta älskling!! :-)

2012-04-16 @ 23:42:38
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Stamp-E

pusse-gusse-gubben....



ang. breivik... loool... om man bortser att han förstörde livet för så många, så är han komedi...

2012-04-17 @ 08:20:59
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Kerstin

Ingela: =)



Stamp-E: Ja, att de låter Breivik prata och läsa upp texter, hälsa på det sättet han hälsar (sieg heil) varje morgon m.m. är en j-a komedi...

2012-04-18 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0