Söndag

Igår, söndag fick vi kärt besök av barnens moster Monika. Det var kul at ha henne här, första släktingen att träffa Samuel





Hon hade med sig mjukismöss till barnen i olika färger. Barnen fick påskägg av sin mormor också.

Strax efter att hon gått får jag ett samtal från min lillebror. Min mamma hade snubblat och skadat sig rejält på väg till bussen. Hon vägrade åka till akuten. Som tur är åkte min bror E och min syster P dit och tvingade henna att åka in.
Hon röntgades m.m. men allt såg bra ut inuti. Utanpå ser det hemskt ut. Jag och Alicia grät mycket när vi hörde vad som hänt. Hon har inte fått se bilderna dock, vill inte att hon ska se!
Jag länkar till min brors inlägg om saken och där han lagt upp bilder på hur hon ser ut.
"Känsliga bilder"

http://stamp-e.bloggagratis.se/2012/04/16/7747654-helgen-ja-herrrejavlar-vilket-slut-pa-den/


Min lilla mamma ,-(
Det gör ont att se. Den smärtan hon haft och chocken hos henne, min lillebror och övriga syskon är jobbig. Hoppas att det snart lägger sig. Och så bor jag här uppe och kan inte hjälpa till så mycket som jag vill. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0