Fredagsinlägg

Här har inte hänt mycket sedan sist, alldeles för lite faktiskt.
 
I onsdagskväll var vi hemma hos en kompis ett par timmar. Roligt att komma hemifrån lite.
 
Igår, torsdag så var det planerat att åka någonstans men kom vi iväg någonstans? Nej, vi blev hemma och degade till barnens stora besvikelse.
 
Idag, fredag har jag bara handlat. S vaknade redan 07.00 idag så jag kunde fara iväg redan 09.00 när han somnat igen. Just nu tvättar jag och barnen är bara hemma och leker idag.
 
Men imorgon är tanken att vi ska komma iväg till Huddingehallen. Hoppas det då sommarlovet börjar närma sig till slut och det kommer bli mindre aktiviteter. 2 dagar kvar innan skolan börjar och det ska faktiskt bli skönt att bara få vara jag och S ett par timmar/dag. Men pappa F är ju hemma också.
 
Henry måste klippas också innan skolan så jag hoppas det kan bli i helgen. 
 
 
Såhär hittade vi S efter vilan igår. Han hade vänt dig från mage till rygg och lagt sig på bredden i sängen :)
 
Åh, har sådan filmabstinens. Så svårt att hitta tiden och orken att sätta mig och kolla på film. Min mamma sade alltid att hon aldrig hade tid att titta på tv under min uppväxt men jag kunde inte förstå det då. Nu förstår jag och jag har bara 3 barn :-)
 
Ni ska få ta del av receptet på den "tårta" Alicia beställt till sitt födelsedagskalas!
 
 
http://titlisbusykitchen.com/archives/chocolate-fudge-cake
 
 
 
Mumsig va? 
 
Min bror E har ännu inte fått barn och vi väntar med spänning. 2 dagar+ just nu och jag gissar på att den kommer idag (min andra gissning) så vi får se :-)
Om O inte kommer innan onsdag så ska hon sättas igång då.
 
Ha en härlig helg allihopa!
 
ps. Det har blivit lite ont om kommentarer på sistone. Är det för att ni alla läser från mobilerna?
:-) ds.

Kommentarer
Postat av: Anna u

Mumsig tårta!

2012-08-17 @ 19:04:02
Postat av: Ingela

Ja så är det, haha! Mobilen är klyddigare att kommentera från :/

Svar: Blää för det! Jag bloggar inte för kommentarer men det är alltid roligt om man fått en liten kommentar :-)
Chetti

2012-08-17 @ 20:30:37
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0