Tisdag, onsdag

Har väl inget jätteroligt att blogga om idag men något kan jag väl plita ner.
 
Igår och idag har jag städat härhemma och tvättat. Vi har varit ute på lekplats och lekt. Barnen har lekt mycket med kompisar både härhemma och ute på gården.
 
 
Samuel har testat banan och han fick även suga på en köttbulle. Båda var mycket uppskattade tyvärr gillade han banan så mycket att han hade problem med magen idag. Han gnällde och hade sig hela dagen men så till slut så kom där bajs. Lite tjockare än vanligt så jag antar att det var bananen.
Nu tar vi paus från banan och imorgon får han nog testa äpple.
 
 
Imorgon ska vi först till Migrationsverket (skrev fel i förra inlägget att det var onsdag vi skulle dit) för F ska ge biometriska data (härligt ord) för att få ett permanent uppehållstillståndskort.
Sedan måste vi förbi Babyland för att köpa ett nytt babygym för det han har nu är knäckt på typ 6 ställen... och det är inte Samuel som gjort det :-) utan mest Henry och andra som ramlat in i det haha
 
 
Slutligen ska vi förbi ett köpcentrum (SKHLM) för Alicia vill ta hål i öronen så då ska hon få göra det! Hon vill att vi ska filma det så det kanske kommer upp en video på det sedan :-)
 
Och imorgon fyller Felix 39år! Det kommer vi väl inte fira direkt. Jag har faktiskt inte ens köpt present...
 
 
Åh, har lite ångest för hur fulla våra lådor, garderober och skåp är. Vi bara slänger in saker och när man öppnar så ramlar allt ut... I höst när skolan börjar så måste operation rensning börja för jag gillar inte alls hur vi har det nu. Dessutom så behövs det grovrengöras lite överallt typ under badka och bakom möbler.
 
Nu ska jag kolla in era bloggar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0