Fredag-lördag

 
Vintern är verkligen här hos oss. Vi har en hel del snö och kallt är det...
 
Igår, fredag så veckohandlade jag och det blev en hel del :D Sedan städade jag klart härhemma. På kvällen sprang jag 45 minuter på mitt löpband.
Jag åt lite friterat kött som fredagsmys. F hade gjort det och det var sjukt gott!!
 
 
Idag, lördag så har vi julpyntat i typ 3 timmar. Barnen hjälpte till med granen (ja vi har redan satt upp den, så är det gjort :D) Måste köpa en ny adventsljusstake bara. De går ju så lätt sönder de där jäkla stakarna. Grane och balkongsbelysning är också uppe. Men det var med mycket möda och besvär haha. F har bra tålamod som tur är och kan lugna mig när jag blir "stirrig".
Nu är här så mysigt!
 
 
Nu ska vi strax lämna Alicia på pojkkalas och vi andra ska vidare till Heron City för att äta mat. MMM kinamat, längtar! Så som jag kämpar så förtjänar jag verkligen god mat på lördagar :D
Efteråt ska vi hem till en kompis och hälsa på!
 
Jag är så trött... Samuel vaknar var/varannan timme natten lång fortfarande... Men imorgon ska jag införa gröt som kvällsmat så förhoppningsvis hjälper det. Vi har börjat bada honom varje natt, hålla honom uppe flera timmar sista passet men ingenting hjälper :(
Åh, när jag slutat amma då får F ta honom några nätter så jag får sova.
 
Imorgon ska vi baka pepparkakor :D
 
ha en fortsatt härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0