Fredag!!!

Skönt med fredag!
 
Igår, torsdag så var jag och träffade ett par av mina mammor från nätet. Lite kaos med snöandet och bussarna men fram och tillbaka kom jag i alla fall till slut :D
Passade på att buzza mina sista Nestlé Frukt.
 
Väl hemma så sprang jag 45 minuter på löpbandet.
 
 
Idag, fredag har det varit det gamla vanliga. Veckohandling och det blev en hel del inför bakandet imorgon, Lucia nästa vecka m.m. Sedan köpte jag den där surfplattan till Henry i present. Den är så fin och han kommer bli GLAD!!
Sedan städade jag härhemma. 
Alicia är sjuk och är hemma idag. Förkyld, ont i halsen och så. :(
 
En tråkig sak är att när jag sopade bort snön från bilen så ser jag hur någon IDIOT har skrapat vår bil. Över hela huven är där ett ca 1 meter långt streck ner i lacken... Säkert med nyckel eller liknande.
Jäkla avundsjuka idioter! Bara för att förstöra! Men vet DU vad?, vi skiter i det. Vår bil är bara en bil. Vi får se om vi fixar det eller inte. F misstänker en viss person men jag vill inte tro att det är h*n.
 
 
De ringde från skolan idag att Henry var hos syster p g a att han fått en snöboll i ögat. När jag kom dit låg han och sov inne i ett rum. Ögat var svullet, rött och det rann från det. Min lille stackare... Det är alltid samma ungar som är igång och gör skit varje dag. De har förbjudit barnen att kasta snöbollar men de lyssnar ju inte...
 
I helgen ska vi baka 80 lussebullar och ett gäng chokladbollar till Henrys kalas och julen. Sedan ska vi ut hela familjen. Vi försöker åka ut en gång/helgen för att göra något kul.
Sedan ska de sista julkorten skrivas och inbjudningskort till Henrys kalas ska skrivas.
Alicia ska på kalas imorgon igen men vi får se om hon orkar gå.
 
Veckans vägning imorgon och det är tveksamt om jag även lyckats gå ner denna vecka. Vi får se.
 
Ha en skön fredag och helg!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0