Fredagen

I fredags åkte jag och storhandlade inför kalaset och shit vad vi spenderat sista veckorna, jag ser sparpengarna sina :(
När vi båda jobbar då blir det sparandet som prioriteras framför allt. Jag vill ju ändå att barnen ska få ha sina kalas, presenter, julklappar, ordentliga kläder m.m. Det kostar ju! Och nu  när vi har ca 10000kr mindre än vanligt då blir det svårt att hålla samma ekonomi. Men jag är glad att vi har sparpengarna i alla fall så att vi inte behöver låna/ha kreditkort...
 
På kvällen var det dags för jobbets julbord. Chefen köpte maten och sedan fixade vi en del på kontoret. det var mycket trevligt och roligt! Jag stannade 6 timmar och de timmarna bara flög förbi. Aicia ringde ett par ggr och frågade när jag skulle komma hem haha :D
 
Har lånat bilder från arbetskompisens blogg
 
Haha det blev lite konstigt. Men i alla fall så var det kul och vi spelade lite charader.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0