Söndagen pågår

Tog en lång sovmorgon till 11.00 idag och det var skönt!
 
Och idag ska jag kolla igenom barnens önskelistor och bestämma vad jultomten ska ordna till dem. :D
 
 
Sedan har jag köpt vita koppar som barnen ska få dekorera till fröknarna i julklapp och så har jag köpt té åt dem. Tycker det är viktigt att ge något till fröknarna för deras hårda arbete de gör!
 
Senare måste jag träna och då blir det löpband i 45 minuter. Nu ska jag tillbaka på banan igen efter min förkylning. Är fortfarande förkyld men känner mig bra i huvudet.
 
ha en skön söndag!
 
 
I veckan blir det storstädning härhemma inför julen. Barnens julklappar ska handlas, julmaten ska handlas, skolavslutning på tisdagkväll och på söndag blir det packning inför Skåneresan. Jag vill inte packa så mycket på självaste julafton! :D
 
SJ strular ju mycket nu så jag har sagt till barnen att ställa in sig på att vi kanske inte har ett tåg att åka ner med. De har ställt in 200 avgångar nu i veckan för att reparera och fixa sina tåg inför julen. Men SJ går inte att lita på så vi får se helt enkelt. F skulle bli glad om tågen inte gick...
 
ha en härlig vecka nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0