Onsdag

Det var en lång dag på sjukhuset igår. Vi var där mellan 09.15-14.30. Det var en lång väntetid mellan sprutan och själva undersökningen. Men de har en avdelning som är till för de barn som är inlagda samt de som har lång väntetid.

                                                   

Där fanns det massor av saker att göra, riktigt roligt. Alicias hoppades på att få återkomma men jag vill hellre se att vi slipper vara på sjukhus så mycket mer...
Alicia fick bl.a. göra en film som jag lade upp i inlägget nedan.

Alicia var riktigt duktig och var inte rädd för något. Inte ens när kanylens propp ramlade av och blodet började spruta ut... Hon fick ligga still i 15 minuter i apparaten som sökte igenom njurarna. Provsvaren får vi först om en vecka...
Hoppas såklart att allt är bra!

                                            

Idag skulle jag göra nytta tänkte jag men jag har känt mig väldigt yr och deppig. Så jag har legat i soffan, suttit vid datorn hela dagen. Det känns som så mycket på en gång. Ny bebis (ska vi verkligen få det??), höggravid med alla hormoner, går hemma utan rutiner och med mycket dötid, Alicias njurproblem, mötet med Henrys fröken imorgon, barnens bråkande, kylan och vintern...
Jag vill verkligen vara glad men kan inte vara det, det känns som något trycker ner mig hela tiden och gör mig ledsen och deppig...

Mötet med Henrys fröken bävar jag inför. Jag kan tyvärr inte skriva här vad det rör sig om men det känns tungt och jobbigt. ;( Dessutom jobbar F så jag måste gå själv.
Ibland känns det som man gör sitt allra bästa men det är aldrig bra nog, hur man än gör så blir allt fel...

Hoppas ni kan tänka på mig imorgon!!

Ha en fortsatt bra vecka!


Kommentarer
Postat av: anna u

duktig ali är, stora tjejen nu..om hon överlever detta klarar hon allt...



tänker på dig imogon vännen

kram

2012-02-08 @ 18:21:58
Postat av: mamma

Hoppas det går bra med mötet med Henrys lärare. Jag håller tummarna och så väldigt allvarligt kan det inte vara med så små barn. Utnyttja dagarna! Baka kakor till frysen, så Du har att bjuda på, när vänner och bekanta kommer för att gratulera till den lille babyn. Vila och sov lite i förskott, för nattmatande i åtskilliga veckor gör en verkliogen dödstrött.

2012-02-08 @ 22:44:48
Postat av: Kerstin

anna u: Tack!

Tack fört ditt stöd min vän!

Kram



mamma: Tack mamma!

Tack för tipsen! Du om någon vet hur man ska spendera sina sista veckor innan ny bebis =)

2012-02-10 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0