Söndagen

Vår söndag var lugn. Henry lekte med en kompis i vår port, Alicia var hos en kompis och lekte. Jag slappade väl mest. F var iväg och köpte ett babyskydd.



500 kr från Blocket. Köptes för 1300kr i maj 2011, kvittot finns kvar. Ser helt ny ut så det var ett klipp.

Sedan har jag budat hem två saker från Tradera.



Babybjörn bärsele 245kr (nypris 890kr)


Amningskudde "Spöket Laban" 300kr
Den är som ny, använd 10ggr. Nypris 399kr

Jag har aldrig använt amningskudde utan alltid använt vanliga kuddar. Men många säger att de är oumbärliga och fantastiska så då får jag väl prova =)

Nu känns babysakerna kompletta. Nu ska vi börja titta på bil och bestämma hur vi ska finansiera den. Hela med sparpengar, halva med sparpengar, ta allt på lån?
Dagens bensinpris skrämmer mig, det är ju dyrt att bara starta bilen nuförtiden. Tur att vi inte pendlar till jobbet...




Kommentarer
Postat av: Anna U

det är helt värt att ha amningskudde. Kemi har ju en och jag provade den och den var helt underbar. Ngt som jag definitivt ska ha. Ev en bärsjal istället för babybjörn...

kul att få handla bebis kläder och dyligt...

2012-02-20 @ 18:53:22
Postat av: Kerstin

Har du provat amningskudden?? Hehe, fick du provamma också?? =)

mmm bärjsjal funderar jag också på, får se om det blir det senare

2012-02-24 @ 17:48:33
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0