Tisdagen

Glömde säga att bebisen var helt galen igårkväll. I två timmar så höll han på som en tok, buffade, sträckte på sig och tryckte sig neråt. Det kändes väldigt obehagligt. Men nu är han lugn igen, som han brukar vara.

Jag antar att det börjar bli trångt därinne =)

Idag, tisdag så drog vi till ett inomhusbad som vi aldrig varit på. Huddingebadet heter det och här är länken till deras hemsida

http://www.huddingehallen.com/index.asp

Det var verkligen mycket bättre än jag förväntat mig. Henry kom in gratis, barn under 7 år är gratis och Alicia kostade 20kr, jag kostade 50kr. Jag badade inte då mina badkläder säkert inte passar och jag vill skona de andra från att se mig i bara badkläder just nu haha

Vi brukar åka till ett annat bad som är mycket dyrare men detta fick mer än godkänt av barnen och de tyckte detta var ett mycket roligare ställe. Hit kommer vi definitivt åka fler ggr.
Alicia är som en fisk i vattnet, helt orädd, hoppar från trampolin ner i 2-3 meter djupt vatten, åker vattenrutschkanor m.m. Jag är glad för detta för själv är jag en räddhare haha som knappt doppar tårna.

Henry kan ju inte simma än men var i full gång ändå. På måndag börjar han sin simskola så jag hoppas han lär sig simma ganska snabbt.

Tyvärr glömde jag kameran =( så inga bilder från dagen men jag lägge rin några gamla badbilder





Och idag går jag in i vecka 36 och det känns helt overkligt att vi om mellan 3-7 veckor har en bebis härhemma =)

Imorgon ska vi troligen åka till Naturhistoriska museet och gå på 3D bio på Cosmonova, de visar Dinosarie filmer m.m. och så har de en pysselverkstad öppen hela veckan. Det jobbiga är att det är typ en timmes resväg med t-bana dit bläää

Ha en fortsatt härlig vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0