Torsdagsinlägg

Yes yes nu är jag officiellt graviditetsledig! =)

                                                          

Min första lediga dag började jag med att frosta av frysen, rengöra kylskåpet och rengöra spis/ugn. Det tog sin lilla tid men nu är det mer än rent. Men jag kanske tog i för mycket för nu är jag lite sliten...

Barnen hämtade jag tidigt och visst var de glada för det men efter en stund så började bråken... Så jag kommer nog låta de vara längre på skolan dels för min egen skull och för deras egen.
  
                                                                

Imorse hade vi en reparatör hos oss också som lagade vår tvättmaskin. Så nu ska den fungera, tvättar första lasset nu så vi får se om den klarar av det. Skönt att kunna tvätta hemma igen trots att det är dyrt.

Och nu är det precis 2 månader till beräknad födelsedatum så nu har jag gått in i 8:e månaden =)

Imorgon ska jag städa här hemma för det behövs göras det också. Men skönt att kunna ta det i min takt och utan barnen runt benen.

Ha en härlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Den där bilden får en verkligen att länga till sommar nu när det är minus grader & allt :)



Njut nu av ledigheten! Kram

2012-02-04 @ 18:02:01
Postat av: Kerstin

Anette: Eller hur?! =)



Tack, det ska jag. Kram

2012-02-06 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0