Lördagen

Idag hade F lovat en kompis att vi skulle åka och hälsa på kompisen och dennes familj. Men varken jag eller barnen orkade... =(
Nu är han där själv och hälsar på.

                                                  

Men jag och Alicia har varit ute i några timmar. Först letade vi kläder åt henne, hon behöver fler byxor. Vi hittade ett par pösigare jeans på KappAhl och så hade jag 25% kupong så det var bra. In en sväng på Myrorna och där hittade hon en t-shirt för 45kr.
Men hon var så sur och tråkig hela tiden för att hon inte fick något från BR. Men så är det, barnen kan inte få allt de pekar på alltid...

                                          

Sedan svängde vi förbi Ica Maxi och handlade mat och annat gott. Nu är vi hemma igen och jag är så trött... Trots att jag och F gick upp 09.30 idag... Barnen gick upp tidigare men de brukar låta oss sova vidare.
Skönt att få sova ut imorgon också.

Imorgon ska vi bara tvätta och slappa hemma. Måste samla krafter för att klara av att jobba mina sista 8 dagar =)

Ha en fortsatt härlig helg!

Jag skickar kramar till er som just nu verkligen behöver det! Jag tänker på er hela tiden! KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nej ibland är det sådär med orken.... Kram

2012-01-23 @ 11:55:02
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Speciellt nu när jag är höggravid... Kram

2012-01-23 @ 22:49:51
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0