Onsdag-torsdag

Åh, vad jag är sliten... Jag känner mig som en 80-åring, svullna och ömma fötter, öm i ryggen och helt slut.
Det är tuffa dagar på jobb med mycket post och högt tempo. Men nedräkningen är ju igång och nu är det bara 9 arbetsdagar kvar =)

Och imorgon är det ju fredag och helgen närmar sig. Åh, vad jag ska sova mycket och länge.

Imorgon är det dags för barnmorskebesök igen. Mätning och prover m.m. Usch för vikten men jag tror jag gått upp typ 9 kg, inte mycket kanske men jag hade ju en del övervikt sedan innan...
Bebisen håller igång ibland så hela magen rör sig, mysigt men läskigt. 

Hoppas ni får en skön fredag!!  

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe,, tja, du är ju ingen ungdom längre hahaa... sträcker ut tungan trevlig helg

2012-01-20 @ 05:00:23
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Nästa vecka är sista veckan som vi kommer att jobba ihop på ett tag :(. Det kommer kännas konstigt!

2012-01-20 @ 19:28:59
Postat av: Kerstin

Stamp-E: Nej, åldern börjar ta ut sin rätt =)

Tack detsamma



Tessan: Jag vet :(

Det kommer vara konstigt att inte vara på jobb men jag ska hälsa på ofta. Speciellt på fredagar =)

2012-01-21 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0