Söndag-måndag


Söndagen gick snabbt trots att inte mycket gjordes. Vi tittade på film och tvättade.

Idag var det åter jobb och nu återstår 7 arbetsdagar för mig. Det är tungt att jobba och skulle helst bara vilja ligga kvar i sängen största delen av dagen.

Idag åkte jag och barnen till SKHLM centrum. Jag var inne på min gamla bank Swedbank och löste in ett lån. Nu är jag totalt lånfri, har inget lån eller kredit någonstans =)
Men jag har köpt barnkläder på konto hos H&M och Ellos men det brukar jag betala av ganska snabbt om inte direkt.

                                                         

Nu har vi börjat titta på bil igen. Vi behöver ju en större bil innan lillebror är här. Så vi ska köpa en 7-sitsig och sälja den bil vi har idag.  Vi funderar på om vi ska betala den kontant och använda en stor del av våra sparpengar eller ta ett lån??!!

I helgen ska vi förhoppningsvis köpa barnvagn. Har sparat några intressanta annonser från Blocket. Bebis är nu idag hela 30 veckor, så 10 veckor kvar till beräknat datum. Så bebissaker måste börja köpas nu ju. =)

Nu ska jag surfa vidare och se Desperate Housewives ikväll också så det blir sent i säng ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0