Söndagen

Idag åkte vi för att titta på barnvagn och den var helt underbar och ser helt ny ut. 3000 kr betalade vi för den, 2008 års modell. Ny kostar den över 8000kr.





Det är en Emmaljunga Duo classic. Marinblå liggdel och marinblå/beige sittdel (helt oanvänd). Vi fick åkpåse och regnskydd till.

Vi är så nöjda och bilderna ger den ingen rättvisa.

"Skötväskan" köpte vi på Stadium för 99kr. Det är en vanlig axelremsväska som jag blivit rekommenderad på nätet att köpa. Den funkar precis som en skötväska och priset var ju oslagbart.



Så nu är första bebissaken köpt och det känns så mysigt. Tänk att vi snart har lillebror här, ca 9 veckor till beräknad födelse nu <3

Nu börjar snart min sista arbetsvecka vilken dessutom är kort och med korta arbetsdagar. Tre dagar till jobbar jag och det ska bli så skönt att slippa jobba. Jag har verkligen kämpat in i det sista. Ibland trycker bebisen sig långt ner så det är obekvämt att gå...

Ni får alla ha en fortsatt härlig söndag! Jag ska surfa runt efter lite mer bebissaker och beställa några kläder åt bebisen. Vi har fått ärva en hel del men det är några saker som behövs.

Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

Barnvagnen ser väldigt fin ut! Jag tycker Ni fick mycket för pengarna. Det är härligt att "känna" på den redan nu i körandet.

2012-01-29 @ 22:41:03
Postat av: anna u

hur fin som helst och bra pris!!

2012-01-30 @ 07:06:02
Postat av: Stamp-E

nice price.... :D

2012-01-31 @ 07:30:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Kerstin

mamma: mmm =)



anna u: Verkligen! :)



Stamp-E: Yes yes =)

2012-01-31 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0