Tisdag-onsdag

Jaha, vad händer hos oss då?

Jo, nu är jag nere på 5 arbetsdagar till innan jag får gå på en välförtjänt graviditetspenning. Att dela post i snö och minusgrader är jobbigt även för en ogravid så då kan ni tänka er hur jobbigt det är för mig... Mina fötter gör ont, de är svullna och obekvämt att stå upp.
Men men jag är glad att jag klarat av att jobba såhär länge ändå.

                                                  

Tyvärr fick vi reda på tråkiga nyheter igår. Min syster P har fått missfall och förlorat sin lille bebbe i vecka 14. ;(
Jag lider med dem och deras smärta. Och jag hoppas att de snart lyckas igen i sina framtida försök.

Efter jobbet var jag och barnen i kyrkan, på kyrkans miniorer. Vi föräldrar fick vara med på lekar, pyssel och fika. Tyvärr är Alicia inte så glad för att gå dit då hon tycker det är tråkigt. Henry däremot verkar tycka det är kul.

Ja, annars händer det väl inte så fasligt mycket här. Två dagar till helgen och det känns skönt!

Nu ska jag surfa vidare, ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0