Dop presenterna

 
 
 
Första Adidas skorna. :) Från Tessan, Mika och Cecilia
 
 
Fina skor från Gudfar Promise med familj
 
 
Två sparbössor. Bollen är från min vän R med son och brandbilen är ifrån Samuels mormor
 
 
En barnvagn i kristall av min syster Ingela med familj
 
 
Ett fint tåg i trä av min syster Ingela med familj
 
 
En servis med tre tallrikar och en mugg av min bror E med familj
 
 
Kläder och haklappar. Från min vän A med familj, min bror E med familj samt min syster Ingela med familj
 
 
Kläder från Promise med familj, F´s vän Jack med familj, från min syster Monika och från min syster Karin med familj
 
Tack för en fin dag ni som var med! Och tack för alla fina presenter!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0