Fredag-lördag

Igår, fredag så stack jag först och handlade. Sedan fick vi besök av Henrys och Samuels gudfar Promise och hans familj.
Senare på dagen åkte vi till stranden en sväng så barnen fick bada av sig. Vi hade även med oss en av Alicias kompisar.
 
Idag, lördag har vi inte gjort så mycket. Barnen leker mycket med kompisar och vi pysslar med annat. Samuel har sovit dåligt idag, bara korta stunder och han är förkyld igen...
 
Alicia har börjat blogga igen på http://alibaby.blogg.se så kolla in den och kommentera gärna så blir hon glad :-)
 
Jag såg en film för någon dag sedan
 
 
"Get the gringo" med bl.a. Mel Gibson och Peter Stormare. Den är underhållande och innehåller både komedi men också mycket action och dödande. Den får godkänt!
 
Nu blir det lördagsmys resten av kvällen om vi får upp Henry... Han är omöjlig att få upp från gården. Går vi ner då springer han iväg så det är mycket lockande och trugande för att få in honom. Igår kom han in 22.45 efter att jag gått ner och fått alla barnen att gå hem. Det var 5 barn kvar på gården.
Tänk om jag hade jobbat då hade barnen varit tvungna att sova vid 20.00 senast...
 
Jaja ni får ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0