Lördag, söndag i Skåne

Lördagen spenderas i Skurup hos syster Ingela men på eftermiddagen var vi alla hembjudna till min andra syster Karin som också bor i Skurup. Vi fick god grillad mat och gott sällskap!
Det var roligt att se mina syskonbarn. De blir bara äldre och äldre och det betyder ju tyvärr att även jag blir det :(
 
                                  
Henry vid kusin Olivers dator
Samuel och pappa Felix
 
Söndagmorgon åkte vi hem till min mamma i Malmö igen och så hjälpte vi henne att förbereda för sitt kalas. Hon fyllde nämligen 74år denna eminenta dag!
 
De flesta av syskonen och syskonbarnen kom.
 
Samuel med sin mormor
Samuel med sin moster Karin
Samuel med sin morbor Max
Samuel med sin moster Paula
Samuel med sin morbor Göran
Samuel med sin moster Ingela (svågern Rikard i bakgrunden)
Samuel med sin morbror Erik
 
Kusin vitamin
 
På kvällen gick vi hem till F´s bror Freedom med familj. Anna var dock fortfarande i USA hos Sara men vi fick träffa Lykke och Gabriel
Samuel med sin farbror Freedom
Henry med sin kusin Gabriel
Alicia med sin kusin Lykke
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

börjar bli bud på modell-tävling i familjen mohahahahahaha :D

Svar: Hahaha :-)
Chetti

2012-07-25 @ 08:19:54
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0