Onsdag, torsdag

Igår blev lillgubben hela 4 månader. Det firades genom att få smaka på lite potatis. Det gick ju sådär. Han smakade men det mesta hamnade utanför och så klöktes han en del.
Minns detta med smakisarna som en jobbig period med barnen. Jag har inte så mycket tålamod och vill helst att han ska börja äta direkt men det går ju inte haha :)
 
Så vi fortsätter att öva på att äta och en dag så släpper det ju och då går det kanske inte att få stopp på honom hihi
 
 
 
 
 
 
 
 
Samsam är så förkyld så förkyld. Han nyser och hostar slem och snorar ner allt i sin väg :(
Han är jättegnällig och sover oroligt. Jag sitter och ammar i timmar och han är ändå gnällig. Det är säkert förkylningen som är jobbig för honom.
Men tråkigt att behöva sitta inne. Idag åkte F och barnen till stranden så de fick något roligt.
 
På lördag är det ju dags för dop och vill helst inte missa det. Och sedan är det ju Skåneresan på måndag som vi ser framemot. Men om han är så förkyld som han är nu så går det ju inte :(
 
Önskar jag kunde ta över hans förkylning så han slapp lida min lille stackare...
 
Fredag imorgon och många går på sin efterlängtade semester!! Skönt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas förkylningen lägger sig NU så att ni kan komma ner!! =)

Svar: Det har blivit bättre men nu är jag förkyld :(
Chetti

2012-07-13 @ 09:02:48
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0