Söndag, måndag (15/7-16/7)

Lördagkväll var vi med om varje förälders mardröm. Henry "rymde" med en kompis.
 
Alicia gick ner för att hämta honom vid 22.00 men han vägrade komma upp. Då gick jag ner och gick en lång runda men hittade inte dem. Pappan till andra pojken gick ut för att leta men hittade inte dem heller. Vid 23.00 ringde jag polisen och de kom strax efter med två polisbilar.
Just innan polisbilarna svängde in på gatan kom Henry och hans kompis lugnt gående...
 
Först var jag inte rädd eftersom de var två men när den andra pojkens pappa inte hittade dem och klockan var efter 23.00 blev jag rädd. Allting gick bra och nu får han inte lämna gården längre. Dessutom har han Alicias mobil i jackfickan ifall vi inte ser honom.
 
Förgrymmade onge!!
 
                                         
 
Söndagen gick åt till att tvätta och packa allt som vi skulle ha med till Skåne.
 
Vi åkte på måndagen vid 11.00 och var framme vid 18.00 typ. Resan ner var hemsk! Samuel skrek när han var vaken och det var jobbigt att få honom lugn. Vi var t o m tvungna at ta ut honom ur bilstolen för att få honom lugn...
 
Väl framme hos mamma så var min syster Ingela med familj där. Senare kom även min andra syster Paula och min svägerska Katja med son. Fullt upp direkt men det var roligt att ses igen!!
Även min bror Max kom förbi en sväng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0