Tisdag, onsdag i Malmö

På tisdagen kom min syster Monika och hälsade på.
 
 
Strax efteråt kom min svägerska Anna med son. De stannade bara en kortis för hon skulle åka till USA senare samma dag. Hon skulle vara där en vecka för att hälsa på sin stora dotter Sara som jobbar som modell där över sommaren.
 
Senare på dagen kom min bror Jan med familj och hälsade på oss. På onsdagen åkte de till STHLM på semester så det var lite ironiskt att vi var nere när de skulle upp :)
 
På onsdagen åkte vi till min fars grav för att sätta blommor och göra fint. Efteråt gick vi på kinarestaurangen Potala som många rekommenderat. Visst var det billigt. 79kr för buffé både dagtid och kvällstid plus att take away kostade endast 39kr!!
Men maten var sådär, har smakat bättre men de hade pommes och kött och annat som jag aldrig sett på en kinarestaurang :)
 
Senare på dagen kom min svägerska Katja med son och hälsade på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0