Måndagsbloggande

Helgen då. I lördags gjorde vi ingenting vad jag minns. Jag kollade på en läskig film på kvällen



"The woman in black" och hu den var scary. Jag blundade typ hela tiden hehe Och kunde inte sova på natten.

Dopet är nu lite mer ingående planerat. Vi blir runt 35 stycken. Och jag är så glad över att min bror E med familj kommer och min syster I med sina gossar. Och antagligen F´s brors familj också :)
Det blir fullt hus härhemma men det är bara roligt!

Min syster I ska komma några dagar tidigare och vi ska åka kryssning allihopa då. Alicia och Henry är överlyckliga över att deras kusiner ska komma hit.

Igår var det 13 år sedan jag flyttade till Norsborg och blev 08:a. Jag ångrar mig inte en sekund. Jag trivs jättebra här! Självklart är saknaden av familjen stor och mycket jobbig emellanåt. Men det gör att när vi väl träffas så blir det mycket mer intensivt och roligt! :)
Vi åkte till SKHLM C och tog foton till mitt körkort. Det är visst dags att förnya det nu. Sedan var vi på McDonalds.

På kvällen kollade jag på BB finalen och det var helt rätt att Hanna J skulle vinna. Hon var verkligen sig själv rakt igenom och förtjänade att vinna!

Imorse var ännu en katastrof. Jag håller på att bli galen på riktigt alltså. Henry lyder inte för fem öre, klockan tickar och vi måste iväg. Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Orkar inte vara arg varje morgon, orkar inte ha nerverna utanpå kroppen.
Ikväll blir det familjemöte där vi kan ventilera. Jag har även gjort ett slags belöningssystem som jag ska sätta upp. Får de 10 stjärnor så får de köpa något (inte alltför dyrt) i leksaksaffären. Det är saker som sova själv i sin säng hela natten, inte bråka på morgonen, inte säga fula ord till föräldrar och syskon m.m.
Han är ju bara 6år och får mig att må såhär. Tänk då när han är tonåring...

Nu ska jag surfa vidare och vila min hjärna lite från alltihopa

Kommentarer
Postat av: mamma

Då blir han from som ett lamm! Göran var jättejobbig i 6-årsåldern, kastade korgmöblerna i luften på Mossängen m.m. och grannarna frågade om det var något fel på honom. Den sommaren flyttade vi hem 27:e juli! Vi orkade inte stanna längre därute. Som tonåring gjorde han inget väsen av sig. Det var bara idrott på TV och radiolyssning och Dx-ing så alla blir inte jobbiga förm föräldrarna

2012-06-04 @ 17:50:57
Postat av: Stamp-E

lättare att dadda gumpen när de är större haha :D

2012-06-05 @ 15:32:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Kerstin

mamma: Ja, det inger ju lite hopp om att han blir en lugn tonåring. Vi får se :)



Stamp-E: Hehe

2012-06-06 @ 12:11:08
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0