Onsdag-torsdag

Maratonamning var det här!

Satt mellan 20.00-00.00 igårkväll och ammade av och till, tills han slutligen somnade. Sedan sov han till 04.00, åt lite och sov sedan till 07.30!

Idag har jag suttit mellan 11.00-14.00 och nu ikväll från 18.00-21.00. Jag är ganska slut men glad att han äter. Hoppas nu all denna amning ger ett positivt resultat på vågen imorgon annars vet jag inte vad min mjölk består av nuförtiden, minimjölk, eller??





Igår var jag och F ute och åt lunch på en kinarestaurang. Trevligt ända tills lilleman bestämde sig för att vakna och också ville äta =)

Idag har jag som sagt i princip bara ammat, hinner inte duscha, knappt äta och ta hand om Alicia och Henry. Men det är ju säkert bara en tillväxtfas som kommer lugna ned sig sedan.

Imorgon ska F tillbaka till jobbet, ångest! =(
Så nu är de lata dagarna över och jag och Samuel ska upp tidigt för att få iväg barnen till skolan. Jag måste följa dem då Henry är för liten för att gå själv.

Ska ev. till jobbet imorgon och hälsa på men vi får se hur trött jag är efter natten...

Ja, ni får alla ha en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0