Onsdagen 21/3-2012

Idag har vi varit igång en del.

Först åkte jag till MVC för en liten checkup. Jag hade ont i livmodern i ca en timme dagen innan och var lite orolig. Men den verkade ha dragit ihop sig bra och jag har inte haft feber eller mer ont efteråt så det var nog bara som den drar ihop sig fortfarande.

Sedan tog vi mitt blodvärde vilket har höjts från förra veckans 90 till 117. Så det var bättre men inte bra. Tror från 125 är bra, man jag brukar ligga på 124. Jag ska fortsätta med en Niferex/dag, äta och drick regelbundet vilket jag är riktigt dålig på. Jag måste nog skaffa en sov och matklocka som Skalman =)

Efter MVC åkte jag till mitt jobb och visade upp min guldklimp. De hade köpt en blomma och choklad, och så ett fint kort. Gulligt av dem =)



Sedan efter det så åkte vi tillbaka till Huddinge sjukhus för hörselundersökningen för nyfödda. BB och NEO hade glömt att säga till oss om att detta skulle göras innan vi åkte hem. BVC tanten bad oss åka in och göra det. Allting såg bra ut i båda öronen =)

Väl hemma var jag dödstrött efter en orolig natt och en mass rundor så jag sov middag i 2,5 timme, underbart skönt!

Under tiden jag sov så var vår husvärd här och kollade rören under vasken. Grannen sade att det rann vatten från oss i söndags. Husvärden hittade inget fel så vi får väl testa diskmaskinen igen och be grannen hålla koll. Ev. är det något rör i väggen för vi kan inte se att det rinner vatten från diskmaskinen heller hmmm
Hade samma problem för ca 2 år sedan och då byttes rören ut under diskbänken och sedan har vi inte haft problem förrän nu igen då...

Tvättmaskinen fortsätter strula, men tillverkaren vägrar gå med på en reklamation. Det är ett elektriskt fel, den är 1,5 år gammal och vi har inte orsakat det. Det är något som varit fel från början tror vi. Vi ska reklamera den ändå och se vad de säger.

Ja, det är lite om vad som hänt hos oss! Ha en fortsatt skön vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0