Måndag-tisdag

Jag har faktiskt storstädat både måndag och tisdag. Jag har fått ta lite i taget medans lilleman sovit. Inte helt lätt att hinna med men nu är här rent. Men så fort barnen är hemma så blir det smulor, grus och leksaker överallt igen...

Jag vill gärna sortera igenom alla skåp och lådor, slänga en massa skit. Får väl göra det nu i sommar, en låda/ett skåp per dag typ. Pappa F är ju hemma hela sommaren så jag får hjälp med barnen :)

Igår var vi hos Henrys öronläkare för en koll av rören. De sitter fortfarande kvar och verkar inte vilja ramla ut. Vi ska på en ny koll i januari och sitter de kvar då så tas de ev. ut i mars nästa vår så öronen hinner läka tills sommaren. Då blir det ju ett hål in till trumhinnan och det kan lätt komma vatten in då. Helst ska de ramla ut själv sade läkaren.
Det första Henry sade till läkaren när vi kom dit var " Jag har saknat dig" haha det lät så kul :)







Här hemma skrattas och jollras det för fullt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0