Mer om allt och inget

Idag är Alicia och hennes klass iväg på utflykt och föräldrarna var välkomna att följa med men jag har andra planer.

Vid 13.00 ska jag vara på jobb för lite grillning och annat. Samuel och Henry följer med :)



Just nu sussar Samuel såhär. Han är nu 2,5 månad och det är inte klokt att tiden går så snabbt...

Jag har faktiskt kollat på två filmer denna vecka wihoo



"Red state" är en thriller typ. Det handlar om en kristen sekt som dödar homosexuella och andra syndare. Det är lite skjutande, tortyr och dödande. Men den är väl inte så bra.
+ att John Goodman är med i filmen.




"Rogue River" är en thriller. Den är lite sådär psykad som vissa filmer kan vara med kidnappningar, tortyr och andra konstigheter. Men jag som sett en hel del tycker väl inte den är speciellt rå :)

Snart är det helg och imorgon ska vi ha mamma-Alicia dag (Samuel får hänga med) och pappa-Henry dag. Jag och Alicia ska till SLHLM centrum och shoppa lite medans pappa och Henry ev. ska på bio.

Ni får ha en härlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0